شناسهٔ خبر: 21561 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

ستاد حفاظت از اراضی دولتی در استان قم تشکیل شد

ابوالفضل علیخانی مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد: به دلیل حضور مستمر اعضاء گروه حفاظت از اراضی طی مدت تعطیلات نوروزی هیچ‌گونه تجاوزی به زمین‌های دولتی مشاهده نشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم به منظور حفظ و صیانت از زمین‌های دولتی داخل محدوده و حریم شهرهای استان قم، ستاد حفاظت از اراضی دولتی تشکیل شد.

ابوالفضل علیخانی مدیر املاک و حقوقی این اداره کل با اعلام خبر فوق توضیح داد: اداره کل راه و شهرسازی استان قم در راستای حفظ و صیانت اراضی داخل محدوده شهرهای استان اقدام به تشکیل ستاد حفاظت از اراضی دولتی نموده است.

وی در ادامه افزود: رئیس این ستاد، سرپرست اداره کل و دبیر آن مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی بوده‌اند. همچنین رئیس اداره شناسایی و حفاظت از اراضی و رئیس اداره حقوقی به عنوان اعضا در این ستاد حضور داشته‌اند.

علیخانی افزود: گشت‌های حفاظتی این ستاد طی مدت تعطیلات نوورزی (از ۲۸ اسفند ۹۴ الی ۱۴ فروردین ۹۵) همه روزه اقدام به گشت‌زنی در محدوده‌های اراضی دولتی حومه شهری نموده و نتیجه اقدامات خود را در قالب تهیه گزارش به مسئولان مربوطه تسلیم می‌نمودند.

وی در پایان با ابراز رضایت از نظارت دقیق انجام گرفته در جلوگیری از تجاوز به زمین‌های دولتی در حریم و محدوده شهری استان قم اظهار کرد: طی مدت تعطیلات نوروزی هیچ‌گونه تجاوزی به اراضی در اختیار این اداره کل گزارش نشده است.

نظر شما